Clubhouse leek begin dit jaar definitief zijn plekje tussen de grote social media kanalen te gaan verdienen. Elk gesprek ging over de nieuwste sensatie en heel eventjes was (bijna) iedereen er op te vinden. Dit succes hebben ze helaas niet door kunnen zetten.
Het koffiezetapparaat is bij uitstek de plek om een praatje met een collega aan te knopen. Afhankelijk van hoe hip het bonenapparaat bij je op kantoor is, duurt een gesprek hooguit 1 à 2 minuten.
All-in met een paartje azen of ‘Lionel Messi scoort de 4-1 in de 84e minuut’. Online pokeren of een tientje inzetten op de geweldenaar uit Argentinië zijn voorbeelden van online gokken.
De week afsluiten met half aangeschoten collega’s, napraten over behaalde successen en klagen over die ene salesmanager waar iedereen een bloedhekel aan heeft. Het passeert allemaal de revue op een vrijmibo. Maar moet de vrijdagmiddagborrel altijd op een vrijdag? Goede vraag!
Het Nederlandse voetbal is na enkele magere jaren weer helemaal terug op de coëfficiëntenranglijst. De huidige zevende positie biedt zelfs uitzicht op meer. Maar wat is precies meer en hoe reëel is die hoop?
Sinds corona is thuiswerken meer ingeburgerd dan ooit. We gaan van meeting naar meeting terwijl we in joggingbroek aan de keukentafel zitten.
Toch niet het lelijk eendje van de betaalzenders Halverwege dit jaar maakten we in Nederland opeens kennis met de naam Viaplay. Een tot dan toe onbekende Scandinavische partij.